חדרי ייבוש קנאביס פרימיום - עינב טכנולוגיות יבשן מייבש לחות

חדרי ייבוש קנאביס פרימיום

חדרי ייבוש קנאביס פרימיום-אייקון

חדרי ייבוש קנאביס פרימיום

חדרי ייבוש פרימיום

חדרי ייבוש קנאביס ויישון דגם פרימיום מבטיחים שליטה מלאה ומבוקרת בשיעורי הלחות והטמפרטורה בחדרים. בחדרים אלה מותקנת יחידה לטיפול באוויר שכוללת מערכות ייבוש, הוספת לחות וטיפול בטמפרטורה. יחידה זו מבוקרת על ידי בקר מתוכנת לפי צורכי הלקוח. חשוב מאוד לבחור מערכות ייבוש המותאמות לכמות המים אותה נדרש לסלק לאורך התהליך. יבשני האוויר הם מרכיב קריטי בכל חדר ייבוש, הם מיועדים לסילוק מים ולשליטה מלאה בשיעורי הלחות בחדר. מערכות הקירור והמיזוג משמשות לטיפול בטמפרטורה, הן לעתים, יודעות לתמוך בתהליך הייבוש, ולכן חשובה ההתאמה בינן לבין היבשנים. בנוסף,  מותקנת בחדר מערכת פיזור אוויר שתוכננה על ידי עינב טכנולוגיות לשליטה מלאה בכמות האוויר ובפיזורו. המערכת לפיזור אוויר לוקחת בחשבון את דרישות הייבוש ויוצרת סחרור אוויר מושלם סביב התפרחת ללא פגיעה בתפרחת. משב האוויר על התפרחת לא חורג בשום שלב מהמשב המותר, והמערכת כולה מבוקרת אף היא על ידי הבקר המתוכנת. המערכת לטיפול בטמפרטורה מותקנת בפלנום עליון.

האוויר מתערבב בפלנום, ולחדר מוזרם אוויר בתנאים הנדרשים. בפלנום אנחנו מכינים תעלות הכנה לטיפול באוויר צח ובפילטריזציה ככל שיידרש. עינב טכנולוגיות פיתחה מערכת לזרימת אוויר המותאמת לדרישות ייבוש התפרחת:

  • מהירות זרימת האוויר אחידה על הדפנות
  • ניתן לקבוע מהירות זרימה שונה על כל אחת מהדפנות
  • המהירות ש"פוגשת" את הצמח לא עולה בשום שלב על המהירות המכסימלית המותרת – 7m/s
  • ניתן להתאים את מהירות האוויר למהירות הנדרשת כדי לאלץ את התפרחת לשחרר את המים
  • המערכת נשלטת באמצעות בקר מתוכנת פרי פיתוח עצמי – עינב טכנולוגיות

אתגרים בתעשייה

חדרי ייבוש עם דפנות כפולות

חדרי ייבוש עם דפנות כפולות מיועדים אך ורק ללקוחות שמבקשים להבטיח זרימת אוויר אחידה על מגשי התפרחת. בתכנון החדר יש להבטיח שזרימת האוויר לא תעלה על המכסימום המותר מבלי לפגוע בתפרחת. מהירות זרימה מקובלת עד 0.7m/s. בחדרי הייבוש נדרש להתקין יבשני אוויר בכמות ובגודל המותאמים לדרישות הלחות בחדר.

גודל החדר נקבע לפי דרישות הלקוח. כדי להבטיח זרימת אוויר אחידה על המגשים, יש למקם את העגלות בצמוד לדפנות הכפולים, ולהתאים את מבנה העגלות והמגשים לזרימת האוויר.

גודל החדר נקבע לפי כמות התפרחת המיועדת לייבוש

כמות התפרחת הרטובה קובעת את מידות החדר:

  • ניתן להשתמש בעגלות בכל גובה, עד 3 מטר, גובה החדר נקבע לפי גובה העגלות.
  • אורך החדר תלוי במספר העגלות שרוצים להכניס, עד 12 מטר
  • רוחב חדר מינימלי 2.9 מטר, מאפשר לשמור על רוחב מסדרון מותאם לשינוע העגלות
  • כמות התפרחת הרטובה במגש נתונה להחלטת הלקוח
  • רווח מומלץ בין מגשים בעגלה 5 ס"מ נטו

 

יבשני אוויר לחדרי ייבוש פרימיום

בכל חדר ייבוש נדרש להתקין יבשנים, יבשנים הם היחידים שיודעים לטפל בחום הכמוס, קרי, בלחות שבאוויר. הם מיועדים לסילוק כמויות המים מהאוויר בצורה מבוקרת, אפקטיבית ויעילה. הם חסכוניים מאוד בצריכת החשמל שלהם.

בחירת היבשנים כפונקציה של תהליך הייבוש

כדי לבחור את סוג שיטת הייבוש וגודל היבשן יש לבדוק כמה נתונים:

  • גודל החדר
  • כמות התפרחת הרטובה
  • שיעורי הטמפרטורה בחדר
  • תהליך הייבוש הנדרש, קרי, כמות המים הנדרשת לסילוק לאורך הימים בתהליך.
מערכת קירור/מיזוג אוויר

כדי לשלוט בטמפרטורות בחדר ניתן לבחור בין שתי אפשרויות: מזגנים או מערכות קירור. הבחירה תלויה בשיעורי הטמפרטורות הנדרשים בחדר ובתהליך הייבוש המוגדר. מערכות קירור או מיזוג אוויר תומכות בתהליך הייבוש. מערכת קירור המותאמת ליבשנים מאפשרת תהליך סילוק מים מהיר יותר, שכן, חלק מכמויות המים בחדר מסולקות באמצעות תהליך הקירור.

 

השפעת תהליך הקירור על שיעורי הלחות

מזגני אינוורטר טובים בשמירה על שיעורי הטמפרטורות בחדרי הייבוש, הם לא תומכים בתהליכי הייבוש, ולכן אין לקחת אותם בחשבון בחישוב כושר הייבוש בחדר.

מזגנים רגילים יודעים לתמוך בתהליך ייבוש אולם זה לא התפקיד הראשוני שלהם, הם מיועדים לטפל בטמפרטורות וחשוב מאוד להפריד בין שני התהליכים, באמצעות שימוש בכל מערכת לצרכים שלה.

בקר מתוכנת עינב טכנולוגיות

חדרי הייבוש שלנו מבוקרים באמצעות בקר מתוכנת, צוות של עינב טכנולוגיות מתכנת את הבקר לפי דרישות הלקוח. ניתן לעקוב אחרי תהליכי הייבוש, לתקן לפי הצורך ולשכפל תכניות מוצלחות. הבקר יודע לשלוט בכל המערכות בחדר: קירור, ייבוש ופיזור האוויר. הבקר שולט בכל תהליך הייבוש ונותן התרעות לפי הצורך. רזולוציית השליטה וההתרעות נתונה להחלטת הלקוח.

מערכת פיזור אוויר

חדרי ייבוש עם קירות כפולים מיועדים ליצירת פיזור אוויר אחיד על התפרחת. כדי לעשות זאת יש לתכנן בצורה מדויקת את גודל הקירות, סוג העגלות והמיקום שלהן בחדר. הדבר החשוב ביותר הוא לתכנן את מערכת פיזור האוויר, מיקום רכיבי המערכת קריטי לצורך פיזור האוויר בצורה מיטבית ללא פגיעה בתפרחת.

אופן פיזור האוויר

באמצעות שימוש בסוגים שונים של מפזרי אוויר אנחנו מצליחים להבטיח בחדר הייבוש פיזור אחיד על הדפנות. רמת הדיוק הנדרשת כאן היא גבוהה במיוחד, שכן כל חריגה עלולה לסכן את איכות התפרחת. ייבוש אחיד של התפרחת בתהליך מבוקר, שאינו מהיר מדי או איטי מדי, הוא הדבר החשוב ביותר בחדרי הייבוש עם הדפנות הכפולות.

סרטונים נוספים

[wbcr_php_snippet id="9"]

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ והצעת מחיר

    077-8040025[email protected]

    צור קשר צור קשר
    Call Now Button דילוג לתוכן